Последователи

събота, 22 ноември 2014 г.

За благодарност

    Ето една класическа картичка по изпитана рецепта - красива дизайнерска хартия, гипсова рамчица и много пеперуди. Направих я с много любов, като благодарност за една дружка, която ми подари много сладка глинена овчица собственоръчно изработена от нея. Това е от лятната серия, която чак сега сколасвам да покажа. Всъщност, не съм много вдъхновена да творя напоследък, затова и съумявам само да си събера творенията на едно място - в блога ми.

6 коментара:

  1. O Гери, направо изби рибата с тази картичка :) Много ми харесва цветовата комбинация. Това синьо е просто уникално!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Колко си мила, Веси! Благодаря ти за оценката!

      Изтриване
  2. Гери, незнам колко е класическа, но ми прикова погледа отдалеч. Разкошна цветова комбинация и добре подбран дизайн. Много свежо.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че съм предизвикала у теб тази емоция. Благодаря ти за коментара, мила Кати!

      Изтриване
  3. Ей, че кралско това синьо, бре, Герчо! :P Много красива картичка. Наистина дизайнерската хартия и сатенът са основни играчи, но както е отбелязала Кат, скечът също не е за пренебрегване. :) Чудесна работа и прелестен резултат! <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Абе, душици златни сте ми вие! Как да не му се върне на човек вдъхновението покрай вас?

      Изтриване