Последователи

понеделник, 20 януари 2014 г.

Хелоуинска по никое време

   Ето ме и мен с хелоуинска картичка. Да ми се не надява човек. :) Не съм консервативна, но този чужд празник никак не ме радва, следователно и не го празнувам. И когато се включих в инициативата Картичкофурийски игри и размени "искам да ми направиш", най-неочаквано избрах да направя картичка за Ем точно на тази тематика. Хартиите ги имах от едно отдавна подарено ми блокче. Вещичката е от свободните картинки в нета, а забавното паяче изпълзя от ето този блог. Първоначално направих картичката в класическа квадратна форма, но паячето не се връзваше в декорацията. За това изрязах предната част и я лепнах върху друга основа за да се получи т.нар. easel форма. Да ви кажа - доволна съм от крайния резултат. И да не изневерявам на традицията, нито една картичка не идва сама, чакайте ми след малко.

Няма коментари:

Публикуване на коментар