Последователи

вторник, 19 юни 2012 г.

На рожден ден

   Здравейте, книжни феи! В тези слънчево-горещи летни дни е подходящо да се разхладим с една сладоледена торта, нали? А и как може да има рожден ден без торта? Е, рожденият ден тепърва предстои, торта също ще има, а на вас остава да ви покажа какво измайсторих с новото ми печатче на Nellie Snellen за една рожденичка. Оказва се, че картичката отговаря на предизвикателството CCH#122 - A Recipe, както и на Забавлятелство Осмо, като естествено ще я покажа и там.

8 коментара:

  1. Чудесна ,весела и цветна-точно като за рожден ден !

    ОтговорИзтриване
  2. Чудничка е!Много весела и пъстра!

    ОтговорИзтриване
  3. Много е свежа:))))Слунчеви и ведри цветове:)))Бравос:)))Мерси за почерпката:)))

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотна картичка! Успех в предизвикателствата!

    ОтговорИзтриване
  5. Малката сладурка е супер, скоро и аз я правих на картичка и много я харесвам! Имам един въпрос за оформлението на блога и снимките ти.Защо не ги публикуваш в друг формат(голям,например),за да се виждат по-добре.Снимки те ти са чудесни ама с късогледите си очи трудно мога да ги преценя на пръв поглед.Поздрави и усмивки от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Кали. Видях, че и ти си я правила, наистина е много сладка и лесно се работи с нея. Относно снимките се учудвам, защото при мен се показват големи. То и аз съм от късогледите и обичам всичко да ми е по-едричко. Не знам защо е така. Ще трябва да проуча.

      Изтриване
  6. Момичета, благодаря за милите думи! Предизвиквате една огромна усмивка на лицето ми и ме вдъхновявате за нови творения!

    ОтговорИзтриване
  7. Ех, че хубава картичка! Искам и аз такава :-)

    Много свежи цветове!

    ОтговорИзтриване