Последователи

неделя, 12 февруари 2012 г.

Виолетова цветност

Здравейте отново, момичета! Не ви ли омръзна вече студеното време? На мен - да, и всячески се опитвам да го игнорирам. Тази картичка е моето временно решение да се докосна до пролетта и до слънчевото време. Поводът е наближаващия рожден ден на приятелка на мама. Предишният ми опит за този модел може да видите тук. Тогава имах лек проблем с оразмеряването и сега много внимавах да не я направя огромна. Мисля, че се справих. Пожелавам ви една по-слънчева и по-топла седмица! Прегръдки!

5 коментара:

  1. Справила си се чудесно и много ми харесва!!

    ОтговорИзтриване
  2. Много свежа и красива! Уф, дано да се стопля вече, че тази бяла красота ми идва в повече!

    ОтговорИзтриване
  3. Много красиви цветя и не само си се справила - чудесна е.

    ОтговорИзтриване
  4. Много добре си се справила - цветята са чудесни и се е получила една съвсем виолетова цветност..Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  5. Оооох, и на мен ми идва в повече този студ и сняг, но твоята картичка ми подейства като цветен и стоплящ еликсир! Прекрасна е!

    ОтговорИзтриване