Последователи

събота, 24 декември 2011 г.

Помощник за елхата


   Този сладък мишок вече е при собственичката си Дафи и аз мога спокойно да го представя и на вас. Направих го с много настроение и желание да я зарадвам, от нея разбрах, че мисията е изпълнена и аз с радост ви я показвам. Инициативата на            Картичкофуриите за размяна на картички е наистина много успешна. Успявам да открия, чрез нея нови и талантливи творящи момичета. Тази година моето късметче се оказа една истинска фея на филца, а момичето, чийто жребий съм аз е една истинска майсторка на квилинга. Както отдавна съм признала, творящите с квилинг елементи са завидно търпеливи и аз истински се възхищавам на уменията им. Сега вече съм и горда собственичка на едно истинско бижу, което ви го показвам с нетърпение.Отново ти благодаря, Миленка за прекрасната картичка и топлите пожелания за празника!
И накрая бих искала да включа моето творение в Забавлятелство второ "Коледа, та дрънка" на Злати и Гери. Надявам се, че Дафи няма нищо против ;) Тази година се оказа много "постна" откъм направени картички, но имам ужасен дефицит на свободно време за любимото ни хоби. Исках да направя още и още, но не би...Това е засега от мен! Прегръщам ви всички, макар и виртуално, и ви пожелавам да имате повече от Истината за Рождество в сърцата си! Отново ще ви поздравя с една любима моя песен за повода.

13 коментара:

  1. Хихи и аз избрах тази конструкция за моето късметче, така че добър избор!
    Весели празници и на теб и на льбимите ти хора и много здраве и късмет през новата година!

    ОтговорИзтриване
  2. Гери чудна картичка си спретнала:)))Много ми харесва:))Весели празници и много усмивки:)))

    ОтговорИзтриване
  3. Весела Коледа !Много щастие и късмет ти пожелавам !

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотна картичка, Гери! Весела Коледа!

    ОтговорИзтриване
  5. Много красиви картички и с много настроение в тях! Весели празници и успешна Нова година, Гери!

    ОтговорИзтриване
  6. С прекрасна картичка си зарадвала твоето късметче! А картичката, която си получила е прекрасна! Честито Рождество Христово!

    ОтговорИзтриване
  7. Картичката е прекрасна!
    Честита Коледа на теб и цялото ти семейство! Бъдете живи и здрави!
    Ани

    ОтговорИзтриване
  8. Много красива картичка си изпратила, а тази, която си получила е истинско изуство! И аз се бъзхищавам на хора, които владеят квилинга!
    Честито Рождество Христово! С пожелание за много здраве, доброта и щастливи емоции!

    ОтговорИзтриване
  9. Весели празници ! Бъди здрава , щастлива и нека се сбъднат мечтите ти ! :)

    ОтговорИзтриване
  10. Съвсем добре те разбирам за дефицита на времето, адашче! :) Ето затова инициативите за размяна на картички са винаги добре дошли като повод човек да отдели малко време за хобито! :)
    Весели празници, мила! Забавно посрещане на Новата година и много и все положителни емоции ти пожелавам:) Гуш!

    ОтговорИзтриване
  11. Искам още веднъж да изкажа благодарностите си за тази прекрасна картичка:) Всеки, който я видя у дома, много й се зарадва :) Весело посрещане на Новата година;)

    ОтговорИзтриване
  12. Благодаря, момичета - много сте мили всички! Весело посрещане на Новата година!

    ОтговорИзтриване