Последователи

сряда, 27 юли 2011 г.

Ягодови спомени


    Изработих тази картичка по повод предстоящия рожден ден на една любима моя леля. Когато коментирах направата й с моите близки - в един глас всички възкликнаха, че непременно трябва да присъстват и горските ягодки на нея. Няма да изпадам в излишни обяснения, но този ароматен плод е неразривно свързан с детските ми спомени от летните ваканции в Копривщица. Тъй като поредното предизвикателство в Картичкофурии на Мигито е донякъде свързано с тези мои спомени директно я изпращам там. Опитах да направя "шейкър" елемент, но частиците, които използвах се оказаха прекалено дребни и не се забелязват особено.

8 коментара:

  1. Това е моят фаворит засега! Картичката отговаря на естетическите ми изисквания за стил, изпълнение и цветова гама. Още не съм публикувала своята картичка, но тя е много близка по замисъл на тази. Поздравления и успех!

    ОтговорИзтриване
  2. Много е хубава, браво! Забелязват се частиците, но добре, че си пояснила за шейкър елемента, защото наистина не се сетих! Точно така си представям участията в това предизвикателство, успех!

    ОтговорИзтриване
  3. Гери, много е хубава! Толкова много спомени на едно място и толкова топлина... Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  4. Поздравления, Гери ! И успех в предизвикателството!Много вълнуваща картичка....перличките ми приличат на загатнато осветление по къщата....Много ми хареса!

    ОтговорИзтриване
  5. Много ви благодаря за милите коментари!

    ОтговорИзтриване
  6. Невероятна е! Благодаря ти, че участва в предизвикателството!

    ОтговорИзтриване
  7. Страхотна картичка! Накара ме да се почувствам у дома! Поздравления и успех!

    ОтговорИзтриване
  8. Прекрасна картичка! Наистина събужда носталгия по родния дом.Всеки елемент си е точно на мястото.Харесва ми и идеята за долната част на картичката- каменния зид- още един символ на дома.

    ОтговорИзтриване