Последователи

неделя, 17 октомври 2010 г.

Подаръци, награди и други емоции

    Бързам да пусна тази публикация преди да е станало втори ноември, и вече всички да са забравили за годишния парад на красотата и добрите чувства от споделеното хоби. С други думи, това беше моя първи творчески празник и с голямо удоволствие се включих в него. Първата ми работа беше да видя, на кого ще ми се падне да подаря картичка. Предизвикателството ми беше едно младо и много талантливо момиче, чийто красоти не бях срещала досега. Ами сега, помислих си аз и се залових да творя. В крайна сметка направих я на един дъх, но не успях да я изпратя в срок, ангажирана от предстоящото ми пътуване. Вече малката лилава муцунка трябва да е при притежателката си, затова мога да я споделя с всички вас. След като се върнах по нашите географски ширини очакваното позвъняване на пощаджийката, носеща ми препоръчано писъмце допълнително вля в емоциите ми нов прилив на вълнение. Няма да се изненадате много, тъй като Жени вече публикува в блога си своя подарък към мен, но представете си трепета, с който именно аз държах в ръцете си това нежно и съвършенно изпипано творение! Уверявам ви, че снимката не може да покаже и 1 % от същността на тази картичка!Благодаря ти от сърце, Жени! Като почнах с благодарностите няма как да пропусна и моите към Creative, чиято щедра награда очаква моето вдъхновение! Светле, благодаря ти! И за финал публикувам снимка от един град, чиято атмосфера винаги ще спира дъха ми!

5 коментара:

  1. Гери мила много хубава снимка:))))Личи си колко добре ти действа този така прекрасен град:))))

    Целувки:))

    ОтговорИзтриване
  2. Еми за малко да забравя картичката ти е много хубава:)))Цветовата комбинация и котето са супеер:)))

    ОтговорИзтриване
  3. Оууу,че хубавооооо,мммммм!И картичките и разходката р романтичния ПАРИЖ!!!!!!оУУУУ!!!!!

    ОтговорИзтриване
  4. Благородно ти завиждам, но......... за Париж най- много. Това е най-ухания град, в който съм била.Ако си била там за първи път ти пожелава отново да се завърнеш, всеки път е се по-хубав и по-хубав!

    ОтговорИзтриване
  5. Много ти благодаря! Получих известие за картичката поне преди 5 дни, но едва вчера успях да я взема от пощата! :))) МНОГО, много ти благодаря! Не знам как така си уцелила тази комбинация лилаво и котки, но аз я обожавам! Благодаря ти:)

    ОтговорИзтриване