Последователи

събота, 11 септември 2010 г.

За Любов - с любов

    Тази картичка направих по повод предстоящия християнски празник Вяра, Надежда и Любов, и по-конкретно за имения ден на моята прекрасна сестра. Исках да е нещо по-различно за да я впечатля и зарадвам.Всъщност тя одобрява повечето ми творения, и поради това исках да е нещо, което не съм правила, но и да не е твърде трудно за мен.И ето какво сътворих:
Сега ми се ще да видя разочарованите ви личица (ха ха ха). Наистна нищо особено: най-обикновена картичка с приятна цветова комбинация (поне според мен). И сега идва ред на получателката да си прочете пожеланията написани от вътрешната страна. Отваря и какво изскача оттам?...Рояк пърхащи пеперудки и букетче нежни незабравки, да не пропусна да отбележа, че това са едни от любимите й цветчета.
И ето още една снимка, който видял - видял, няма нищо по-трудно от това да снимаш подобна картичка :( С ръка на сърцето си ви уверявам, че на живо е по-красива и ефектна ;)
 












  

    Ето и един музикален поздрав от мен, тази стара песничка ми се въртеше в главата докато творях.
P.S. Тъй като в последните ми няколко публикации нямаше и редче написан текст - сега не ми остава нищо друго освен да ви засипя с думички, но няма как да не споделя една основна истина от Книгата на книгите: "И така, остават тези трите: вяра, надежда и любов; но най-голяма от тях е Любовта" - Из "Първо послание на Апостол Павел към Коринтяните", 13 глава, стих 13.

7 коментара:

  1. Целта е постигната-приятна изненада при отваряне !Честити и от мен, в подходящия ден!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Лелелеле,браво,бравичко,хубавичко си я изненадала,бравичко,да и е честито името,да е много щастливичка и обичана!!!!!!!!!

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесна картичка! Да е жива и здрава сестра ти!

    ОтговорИзтриване
  4. Картичката за сестра ти е разкошна. Браво на теб :)

    ОтговорИзтриване
  5. На мен лично и от вън ми хареса много,като съчетание, аз лично харесвам изчистените неща, но отвътре е просто една фееееррррриииияяяяя от цветчета.Браво, много ми харесва ;)

    ОтговорИзтриване